Reklamationspolicy
Färgbehandling / Permanent
Om du känner dig missnöjd med din färgbehandling hos oss, ska du inom 2 veckor
höra av dig till oss för att prata om vad som inte är bra med behandlingen. I samråd
med din frisör diskuterar ni åtgärd. Reklamation bör alltså ske inom 2 veckor. Du ska
ha skött håret enligt frisörens rekommendationer. Ej tvättat håret på 48 timmar efter
behandling även använt rätt schampo och balsam som passar din behandling.
Klipp Behandling
Om du känner dig missnöjd med din klippning Ska du inom en vecka ta kontakt
med din frisör. Små justeringar fixar vi självklart till. Om det är större missnöje
med klippning diskutera med din frisör hur ni ska åtgärda det.
Övriga Behandlingar
Vid övriga behandlingar hör av er inom en vecka till oss om du inte är nöjd med
resultatet av behandlingen. Diskutera med frisören och kom fram till hur ni ska
åtgärda ditt bekymmer.
Produkter
Om du ångrar eller inte tycker om produkten du köpt av oss får du komma in och
byta ut den mot en annan produkt. ( Byter ej ut produkter som är provade till mer än
hälften)